Strony

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Diamenty, diamenciki! Nie! To tylko makrama!

Pogoda nie sprzyja aktywnemu spędzeniu dnia więc można troszkę popisać.
O czym dzisiaj? Długo myślałam nad tym jak pogrupować moje prace by postów było jak najmniej a utrzymać porządek i ład.
Prac mam dość dużo, bo w okresie zimowych chętniej spędza się czas w domu, z ciepło herbatką i sznurkami. Teraz mało robię, bo kupiliśmy rowery i w każdej wolnej chwili "pochłaniamy" kolejne kilometry.

Pomyślałam sobie, że dziś napiszę o bardzo fajnym wzorze, który zupełnie nie jest doceniany a prezentuje się znakomicie. Nazwałam go DIAMENT. Oczywiście nie ma z nim nic wspólnego, ale patrząc na ten wzór tak właśnie mi się kojarzy.


























I bransoletka:














Nie mam lepszych zdjęć bransoletki i pewnie długo nic w tym wzorze nie zrobię. Jednak to piękny wzór, cudownie prezentuje się na ręce. Możliwości kombinacji z kolorami jest ogrom! 

Brak komentarzy: