Strony

czwartek, 30 czerwca 2016

Kwiat LOTOSU

Podjęłam się wyzwania. Miałam zrobić naszyjnik dopasowany do bransoletki. Miało być coś innego, bez kamienia, bardzo skromnie i delikatnie. Koralików tez miało być mało, ale sam wzór wymaga koralików. 
Nim zaczęłam robić w mojej głowie pojawiło się wiele pomysłów. Jeden lepszy od drugiego lub jeden gorszy od drugiego. Tak to zwykle bywa jak się eksperymentuje. Ale koniec gadania.
Powstały dwa podobne komplety. Bransoletki nie różniły się od siebie za to naszyjniki odrobinkę. Ciekawe czy znajdziecie różnice.


Najpierw jednak bransoletka. Bardzo delikatny wzór. W każdym kolorze wygląda znakomicie.

































Nie będę dzisiaj żałowała zdjęć. Mam ich sporo i wreszcie mam miejsce by pokazać kilka zdjęć a nie tylko jedno wybrane. Naszyjnik pięknie się prezentuje. Dobrze się układa.







Zbliżenie na część środkową:



A teraz jako całość.





















Miłego dnia :D

Brak komentarzy: