Strony

wtorek, 21 czerwca 2016

Naszyjnik na filigranie.



Nie ma nic lepszego jak mieć na czym pracować. Przeszukałam wiele sklepów internetowych i znalazłam te cudeńka. W rzeczywistości wyglądają inaczej niż sobie je wyobrażałam, ale do makramy pasują jak ulał.

Dobra. Pomyślałam. I co dalej? Znów przeszukałam internet w celu znalezienia jakiejś inspiracji na wykorzystanie filigranów i nic. To znaczy pomysłów była cała masa, ale albo mnie nie pasował wzór albo filigran nie pasował do wzoru.






























I zdjęcie naszyjnika na mnie.




Bardzo fajnie wygląda sznurek makramowy połączony z filigranem. Co jak co, ale to połączenie wydaje się być idealnym. W niedalekiej przyszłości zamierzam do makramy i filigranu wpleść kamień oprawiony w koraliki. Uwielbiam mieszkanki.

Pozdrawiam serdecznie :D



Brak komentarzy: