Strony

środa, 22 czerwca 2016

O trzech naszyjnikach

Postanowiłam, że o tych dwóch naszyjnikach zrobię jeden wpis.
Naszyjniki są bardzo delikatne, leciutkie, ale bardzo pracochłonne. Zobaczyłam wzór i nie umiałam się powstrzymać by ich nie zrobić. Niestety kolor na zdjęciach nie odpowiada zupełnie kolorowi sznurka w rzeczywistości. No nic. Trzeba się z tym pogodzić, ale kupić profesjonalny sprzęt. 


Jako pierwszy zielony naszyjnik z perełkami. Kolor sznurka jest intensywnie zielony. To taka typowa sztuczna trawka.
























I na mnie:



Jako drugi prezentuje bordowy naszyjnik z małymi ciemnogranatowymi koralikami. To podstawowy wzór makramowy "LIŚĆ". Piękny, delikatny, bardzo skromny naszyjnik. Nadaje się jak mało który do wszelkiego rodzaju modyfikacji:













A jeśli jesteśmy w temacie LIŚĆ to pokażę jeszcze jeden naszyjnik. Taki troszkę w jesiennym klimacie. Miałam zamiar zrobić do niego również bransoletkę, ale na dobrych chęciach się niestety skończyło.


















Miłego dnia :D








Brak komentarzy: