Strony

wtorek, 21 czerwca 2016

W lecie w fiolecie.

Dziś bardzo krótki wpis.
Sprawa się tyczy pięknej bransoletki w bardzo modnym wzorze. Cóż pisać? Wiadomo jak ciężko uchwycić kolor fioletowego sznurka. Ile ja się namęczyłam, ile nakombinowałam, ile opcji przejrzałam w aparacie. Niestety efekt jeden i ten sam-kolor na zdjęciach ma niewiele wspólnego z rzeczywistym kolorem sznurka. Bransoletka ma znakomity wzór, pięknie wygląda na ręce. Do tego dzięki wiązanym sznurkom jest bardzo uniwersalna.





























 Tak prezentuje się na ręce:








Zrobiłam ją bez żadnych modyfikacji, ale wzór jak każdy inny można mocno zmodyfikować. Czy to dać więcej koralików, większe, czy użyć go do oplecenia tarczy zegarka. 




I na koniec kilka wspaniałych ujęć bransoletki, które zrobiła Klaudyna Walczyk. Ma dziewczyna wielki talent do robienia klimatycznych zdjęć.
























Ślicznie dziękuję za piękne ujęcia.

Brak komentarzy: