Strony

czwartek, 23 czerwca 2016

W wiosennym klimacie....jajecznica ze szczypiorkiem :D

Mój eksperyment naszyjnikowy. Postanowiłam zrobić coś na przekór sobie i pewnym moim wymaganiom. Wyszła wiosenna propozycja, zwane przeze mnie żartobliwie jajecznicą ze szczypiorkiem (jajka od kur z wolego chowu).
Czemu akurat takie połączenie? Jak już pisałam był to eksperyment. Chciałam zrobić coś w czym sama bym nie chodziła i zobaczyć reakcje na grupach rękodzielniczych. Byłam w szoku, ale mój zabawny naszyjnik znalazł wielu fanów.
Styl taki trochę barokowy. Z początku zupełnie do mnie nie przemawiał, z czasem się opatrzył.
Kamień to prześliczny zielona agat pająk. Uwielbiam ich strukturę i mocno żałuję, że na zdjęciach trudno uchwycić ich pajęczynkę
















I kilka fotek na mnie:












Miłego dnia :D



Brak komentarzy: