Strony

wtorek, 14 czerwca 2016

Zygzaczki-modniaczki

Zygzaczek to bardzo delikatna bransoletka o pięknym wzorze. Między sznurkami jest przestrzeń co daje efekt lekkości a małe koraliki dodają jej szyku.
Bransoletkę w tym wzorze robiłam z różnymi koralikami i za każdym razem coraz bardziej mi się podobała.
W pierwszej odsłonie powstała z drobnymi koralikami turkusowymi. 















Do tego wzoru powstała broszka:

Przepraszam za jakość zdjęcia. Niestety nie posiadam innego.


Tak się prezentuje z bransoletką:






W kolejnej odsłonie powstał komplet zygzaczkowy z czerwonymi koralikami.









 I kolczyki:




 Oraz cały komplet:













 Kolejna odsłona to zygzaczek z koralikami w kolorze butelkowej zieleni. Nie wiem dlaczego aparat nie chciał uchwycić tego pięknego, głębokiego koloru zielonych crackli.

















Do bransoletki powstały także kolczyki:









Tak się prezentuje komplet:















Powstał również komplet zygzakowy z broszką, również z czarnego sznurka i koralików typu crackle w kolorze butelkowej zieleni.



















I sama broszka:






A na koniec komplet zygzaczek ponownie z czarnego sznurka, ale tym razem koraliki Toho Crystal













I urocze kolczyki:





Podczas przeglądania zdjęć znalazłam jeszcze wersje bransoletki z turkusowymi, matowymi koralikami. Skoro celem tego posta jest przedstawienie wszystkich moich prac według tego wzoru to nie może zabraknąć i tej:
















Z tego wzoru zrobiłam sobie jeszcze kolczyki z miodowymi koralikami typu crackle. Miałam je założyć wraz z naszyjnikiem na Sylwestra, ale ostatecznie było tego za dużo i założyłam tylko kolczyki:









To naszyjnik o którym mowa:





Bardzo delikatny, lekki, a mimo tego pięknie wyglądający na szyi.





I jeszcze na koniec zdjęcie "na ręce modelki"






To już wszystkie moje prace, w których wykorzystałam wzór zygzaczek. Jak widać jest to bardzo wdzięczny wzór, średnio pracochłonny, za to sznureczki często się plątają. Trzeba również uważać na kolejność ich zaplatania.

Brak komentarzy: