Strony

piątek, 1 lipca 2016

W barokowym stylu

Przeszukując zdjęcia z biżuterią makramową znalazłam bardzo ciekawy motyw i postanowiłam go wykorzystać tworząc naszyjnik. To jest dość popularny motyw, który wykorzystuje wiele makramarzystek (swoją droga czemu się tak nie nazywać? skoro Pani tworzące biżuterię sutaszową są sutaszystkami to może te, które tworzą biżuterię makramową nazwać makramarzystkami?).
O czym mowa? O naszyjnikach, które nie mają jeszcze swojej nazwy. Ich ogólny wzór kojarzy mi się z biżuterią z epoki baroku stąd tytuł wpisu.
A o czym mowa?





























Cały komplet:








Kolczyki:












Bransoletka:







W tym samym stylu powstał komplet z czarnymi koralikami i czarnym kamieniem. Tym razem jednak postanowiłam zmienić sposób połączenia kamienia z makramowym sznurkiem. Kamień oplotłam małymi koralikami.



















Do naszyjnika powstały kolczyki:










Kamień to agat oprawiony w koraliki różnej wielkości wykończony czarną, fasetowaną łezką. To połączenie zdecydowanie bardziej mi odpowiada. A Wam?


Miłego dnia :D

Brak komentarzy: