Strony

niedziela, 3 lipca 2016

W otchłani Oceanu

Udało mi się kupić przepiękne kamienie i postanowiłam zrobić coś, co będzie pasowało do nich. Od jakiegoś czasu miałam na uwadze jeden wzór bransoletki. Wydawał mi się bardzo nudny, ale postanowiłam zaryzykować i połączyć mojego agata turkusowego z tym wzorem.








Wzór nie jest trudny, ale bardzo pracochłonny. 



Najpierw powstała bransoletka. Wykorzystałam do niej piękne, szklane koraliki, kilka odcieni niebieskiego sznurka i sporo małych koralików typu crackle.














Podczas fotografowania tych sznurków występuje przedziwne zjawisko. Otóż sznurki całkowicie zmieniają swój kolor. Wszystkie wydają się być błękitne lub jasnoniebieskie a w rzeczywistości użyłam sznurków od intensywnie niebieskiego po jasnoniebieski. 


Zrobiłam do bransoletki kolczyki w tym samym stylu





Kolczyki wyszły mi dość długie.



Tak się prezentują razem z bransoletką:






Całość dopełnia jedna z moich ulubionych prac: naszyjnik z przecudownym agatem turkusowym.




















Jeszcze kilka zdjęć:












To jest bransoletka zrobiona ze sznurków w innych odcieniach niebieskiego. Niestety i tym razem nie udało mi się uchwycić prawdziwych kolorów.










Miłego dnia :D







Brak komentarzy: